BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

geng penyamun aku

segalanya dalam sejarah

Lilypie Waiting to Adopt tickers

Ahad, 19 Julai 2009

aku sgt45 bosan

sepanjang berada di rumah pak ngah aku..
tiada apa yg menyeronokkan kecuali makan buah huhu...

aku terlalu sibuk hingga tak dapat meng-update apa2 utk beberapa hari ni....

AKU BOSAN!!!
AKU BOSAN!!!
AKU BOSAN!!!
AKU BOSAN!!!
AKU BOSAN!!!
AKU BOSAN!!!
AKU BOSAN!!!

wait a minute...
apsal aku jdik gila cam ni??

ohh..baru aku perasan aku ni GILA!!!..
huhu..nothing to share!!

aku takkyah nak share ape2 la utk hari ni
dan seterusnya
seterusnya
seterusnya
seterusnya
seterusnya
seterusnya
seterusnya

dan seterusnya..(eh smpai bile tuh?)

minggu lepas kak dira aku amik aku kat umah pak ngah aku...
minggu ni mungkin abg zaidi aku
kalau abg syafiq aku tu..jgn harap...mesti dia pegi melalak dulu sebelum amik aku...

kalau mama dgn abh..tak pyah mengharap...
sebab dorang takkan amik pnyer...
sbb dorang akn balik keje pukol 7 atau 9 malam...


NAK BACE APE LAGI?
KAN AKU CKAP...!!!
NOTHING TO SHARE!!
SO NOTHING TO SHARE LERGHH!!!

1 ulasan:

Hakim berkata...

HUYO?http://www.myspace.com/487746099 NOW