BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

geng penyamun aku

segalanya dalam sejarah

Lilypie Waiting to Adopt tickers

Ahad, 13 September 2009

rindu sgt2

rindu sgat2 nak update....
aku tak update sbb abg syafiq aku
dia pnya laptop rosak..




pandai2 je guna laptop aku gak!




gile pnye abg!









huhu..sbb tu la aku tak bole update...




huhu!




whatever pun..dah nak raya!jdik aku mntak kat korang duit raya!




wawawa,..




kalau korang dtg rumah aku pastu mintak duit raya...




aku bgi korang minum




pilih mana satu nak mnum!wawawa



almond london yg dicampur dgan racun...
sila makan



kurma sbagai penawar racun2 diatas...
kalau korang mati makan racun2 diatas..
tak sempat makan kurma....
sila sila..sy jmput anda ke lubang kubo anda
kalau smpat makan kurma..
tahniah!anda berjaya hidup!
wawawa...lawak jee....
2 mkanan diatas tak trmasuk racun lalat
adalah dugaan utk korang yg lapa tu!

huhu!
bkan dugaan...
saje2 jee

huhu./...
lagipun
kan nak raya....

cepat2 aku nk kutip duit raya nih!

6 ulasan:

Quni berkata...

uikk..
kita tak nak dtg umah kamu..
nanti mati percuma..
hehehehe...

aKu NaKaL berkata...

adeih.. byk sungguh x)~

Heiji berkata...

ceit.. igtkn rindu kt aku..

KUNYiiL berkata...

salam i'd fitri
ziarah sebelum raya
maaf zahir & batin

hannah joe berkata...

aku xde no adhwa dah la..
dah delete lama dah..
apsal xcari die kat blog die?

http://loveaddyblog.blogspot.com/

Kentut berkata...

x de duit. selamat hari raya.

racun roundup pun boleh jugak.