BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

geng penyamun aku

segalanya dalam sejarah

Lilypie Waiting to Adopt tickers

Isnin, 31 Ogos 2009

TAG FROM SENORITA ZATY!

1. Apa perasaan anda sekarang?
nak sembelih org...


2. Saya nak makan?
pizza hut!


3. Impian saya?
jadi pmain hoki terhebat!*doakan!*


4. Haiwan yang saya tak suka?
babi dan spesis dgannya...


5. Saya harapkan?
sentiasa sihat,berjaya dan mempunyai hubungan yg baik dgan kawan


6. Jika boleh putarkan masa?
nak mase drjh 6...pegi lwn hoki!


7. Saya pada 10 tahun akan datang?
mgkin sudah berkahwin!hiaha


8. Handphone saya adalah sebuah?
tempat sy bergayut dgn laki n pompuan


9. Saya pernah bercinta sebanyak?
*perlu ke jawap?*


10.Saya suka pada?
pada siapa yg saya suka


11. Kawan2 saya?
giler+suka cari pasal+mulut tak boleh tutup+tahu memekak!


12. Pernah dikhianati?
mungkin,tanpa disedari


13.apakah yang awkk hendakk lakukan terhadap dia?
terhadap siapa?org ke binatang?


14. Senaraikan 8 orang untuk ditag?
-Fana
-Nini
-Tyrahulala
-Jai@Jezz
-Nena Gebbana
-AwinLalala
-Sukasukisakan
-Kepada Yang Nak



thank u..
lebiu!

12 ulasan:

joegrimjow berkata...

tag yg xiklas jawab

azli berkata...

nk jd pemain hoki lg ke..datang lipis..kita training skali

Tanpa Nama berkata...

yaa!! aku akan buat tag kau ni..
macheh laa sbb tag aku yaa..??

:)

shazruls berkata...

btui 13 tahun ni

Love Amni berkata...

14

Khairul Anuar Mohamed berkata...

nice blog!
keep writing!
:D
iklan jap! :P

arry berkata...

hai . . . . . .blog walking

puteraarry berkata...

blog walking

faizalnizam berkata...

blog hoping :)

Fyzal's Territory

Mind Heart Lines

jai@jezz berkata...

aiceh... confirm sok i buat yerk... thankz yak.. :)

aiSyah (", berkata...

jwb xbpe nk jujur niey..
hik2

Tanpa Nama berkata...

Enk. Kamal

Hi...aku suka politik....hidup pakatan rakyat!!!!