BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

geng penyamun aku

segalanya dalam sejarah

Lilypie Waiting to Adopt tickers

Selasa, 18 Ogos 2009

this is about what?


bola mase bdak2 laki2 main...smpat aku tgkap..


pokok buluh yg kitorang tanam




setelah skian lama...
membesar jgak pokok niey yee





ni husna..
org yg aku benci sgat2..
if korang jmpa dia..
jgn tegur dia!
dia akn ckap sesuatu yg pedas!
pedas dari sgala cili yg ada!


srangkap dua rngkap:

org berbudi,
kita berbahasa,
kalau dia tak tahu berbudi,
baik kita blasah saja,

pantun ni dpat kat...
kat..
kat
errr..err
errr...errr
lupe la plak

6 ulasan:

yoycullen berkata...

nape ngn husna??

Tanpa Nama berkata...

jgn sgt die ke tue...dh perangai die kot..nk wat cmne...sbr je la...mulut tempayan leh ttup,mlut manusia pyah wo0o....

jai@jezz berkata...

pantun tu kau dpt dari aku kan..?? kan..??

Muhammad Rafiq Hasrudin berkata...

mak aih jujur gila kamu ni kan. kesian kat husna. pedas2 la sedap. buat nsi goreng kampung.haha

Love Amni berkata...

tak...pantun tu dpat dri kawan aku

un berkata...

hahahaha..
ini apa kes ni.
cemburu buta atau apa ni.
cuba terang detail sikit...ha3