BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

geng penyamun aku

segalanya dalam sejarah

Lilypie Waiting to Adopt tickers

Khamis, 27 Ogos 2009

kredit bohsia

apakah??
apakah yg sedang bermain2 di fikiran aku skang ni???
tak!!aku tak mahu tahu!
dan tanak korang jgak tahu!
huhu!
ok ok...aku tak kan taip apa yg bermain di fikiran aku skang ni!

petang semalam!
perghh!!!
tak tahu nak ckap apo...
wokay!
semalam aku keluar..
dgan ija dan ati

ija:weyh!taw tak??
ati:tak...
ija:semalam kan..zuhair curi2 makan!
ati:budak tu??gila ke apa!
ija:dia bkan budak la!dia tu abg aku!dia tua lagi dri kita..
ati:pegi mampus la dia!
ija:farhana!pesal syap ja...jom la enjoy skali!
aku:hah!pe cite??
ati:crita dongeng ler!
ija:smalam!zuhair curi2 makan!
aku:laa...tu abg hg pnya pasal dow..
ija:aku ni suka jga tepi kain org..
aku:jaga tepi kain hg sendirik sudah laa..jgan selak kain plak!
ati:weyh!hampa taw tak?adik aku..haris..
dia tu cirit dalam sluar taw

uii ija dgan ati gelak kuat2 dow..

aku:aku tak taw la...aku rasa mcm tak minat je dgar cite kau!
ija:dah tak minat tutup tlinga je laa
ati:aiseh..farhana..menungkan sapa tu?>
aku:mana ada aku termenung ..aku borink je dow
ija:nak wat pa??
aku:jom duk kat tgga tman kita tu..teduh sikit kat sana...
ati:jom

sampai2 sana..pergh!!
ada cadangan dlam otAK..*otak zombi!*

aku:aku taw!
ija:apa dia??
aku:hg bawak henpon hg tak??
ija:mesti la aku bawak..mana boleh tak bawak..ati bawak tak??
ati:bangang hang!mesti la aku bawak jgak!
ija:ceh!aku plak dapat cop bangang!~
aku:hg da nombo sapa2..boleh la kcau!haha
ija:aku byak!
ati:aku pun..

kacau punya kacau...perghh..
best btol wat miskol2 nih..

pastu aku kol heiji,,,
lama btol aku tggu,,
tak jawab2..huhu..
off terus..
pastu cek kredit..huhu...
menangis!*tak menangis pun*

siap msg org lagi

aku:kredit aku abis dow..
ija:pegi la top up!
aku:byak la..hg top up kat aku tak pa la jgak
ati:tak pa2..aku blanja ni..hmpa bgtaw kat aku..brapa nak top up
aku:hg ingat duit hg besar sgat ke?
ati:besa tak besa la brother
aku:ada hati nak jadi acai*dalam cite bohsia*..
ati:aku tak mau jdk acai..aku minat geng acai ado laa
ija:aku pun minat! sewel gua,biol gua,ting tong gua, yg nak hentak kpala lu skarang ni pun gua!
aku:haha!!aku gila2 minat geng acai..huhu,,..i like!

waduh2...
malas aku nak taip pnjang2..
tahun depan aku taip pnjg2 dow..


10 ulasan:

Nini berkata...

what a loooooong day huh..??

:D

SENORITA ZATY berkata...

ak pose la ngek, hahahha

encik ariff berkata...

pgaruh bohsia ni.
haha.

Love Amni berkata...

byak la kau..
aku bkan pengaruh bohsia daa...
kau adelah mat rempit..
huhu..

joegrimjow berkata...

bohsia ustazah
ade ke?

fhad berkata...

hahaha... masuk air la entry ni.. aku igt cite ape la tdi.. wat suspen je.. kuikui

mOhd irWAn berkata...

penat aku baca citer nie...

small magician berkata...

pnjangnyer..
pengaruh Bohsia ni..
ish3..

Love Amni berkata...

cis!nak aku ckap kau mat rempit ke>??

Heiji berkata...

peh miley.. manade ko kol aku lama.. aku baru pikir 2 saat ko miskol ke kol (nk jawab ke tanak) then ko off da.. hadey...