BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

geng penyamun aku

segalanya dalam sejarah

Lilypie Waiting to Adopt tickers

Khamis, 20 Ogos 2009

happy birthday abg jai!


ni hadiah yg ustazah bagi kat aku sbab aku dpat mrkah 96..
dlam tajwid dan al-quran


haha...hadiah utkku...



air mango!nyum nyum!kegemaranku!!








mse birhday abg zaidi aku.. iaitu pada 20 ogos 2009




kitorang mkan KFC(boikot!)










nyum nyum..sedap kntang putar..




ayam??(aku tak mkan ayam!)











n then mkan kek...aku tak suke kek capucino(btul ke aku eja ni??)




so..aku mkan ceri dgan strawberi2 yg ade laa..hehe








ini plak mse kat mgaji..




ustazah ade wat kenduri...




time ni org rmai dah blik dah...




tu adam dan khairil




pgang polisterin tu khairil




dan lagi satu tu adam












gmba ni aku amik sbelum makan kek..




ini kad...

2 ulasan:

jai.jezz ^.~ berkata...

makan puas2x esok nak pose dah.. :p

** selamat menjalani ibadah puasa.. :)

small magician berkata...

wah..
anak ustazah ker??
96 per 100??
hebat..:)