BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

geng penyamun aku

segalanya dalam sejarah

Lilypie Waiting to Adopt tickers

Rabu, 12 Ogos 2009

nak tulis pe eh??

suhu badan aku mase cek dkat klinik kerajaan...


adelah 42(mase petang hari selase tu)..


so..aku tak pegi sekolah untuk beberapa hari ni..


mingguy depan baru pegi sekolah...


skang ni pulak 34...





ok ok ok..


tanak cite pasal tu lagi...





tengok2 lah gmba2 ni dulu






ni adelah kiko...


kucing kesayangan aku...


tak nmpak muke dia kan??


dia tengh malu tu...


aku nk tgkap gmbo die..


die pndg tempat len..


mase ni aku ngan kiko ade kat blakang umah...


aku tkap gmba ni 12 Ogos 2009



korang jgn senyum cm ni plak



haha...

sape snyum cm ni angkat mate!!

haha

11 ulasan:

joegrimjow berkata...

42 dah boleh pengsan kottt

khaLifah feDi berkata...

34 !!! dh normal arr..

khaLifah feDi berkata...

ops iklan sebentar..

emm amni jom buat duit dgn chat aje..

sila klik sini:-

http://www.myspacetunai.com/khalifahfedi

Love Amni berkata...

duit???
tak berminat..
eheeheheeheheheh

Love Amni berkata...

kot jee..tak tentu btul..hehe

azliey berkata...

amni bleh ke snyum ckp cmtu??huhu ,,mana dpt gmbr kambeng tu..

Loca Corleone berkata...

apesal aku tgk muka Amni dalam profile ade iras² kambeng tu?

Love Amni berkata...

gmba tu dpat kat google..

Love Amni berkata...

same eh??
kalau mcm tu..
aku pkse sume org snyuum mcm tu ah
hehe

Loca Corleone berkata...

same le...same kiut...ecececece..ayat puji² xde adiah ke

Love Amni berkata...

nah..dpat labu!