BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

geng penyamun aku

segalanya dalam sejarah

Lilypie Waiting to Adopt tickers

Sabtu, 8 Ogos 2009

panggilan misteri

tak misteri mana pun..
bese la kan..
hari2 ade org tak knal CALL...

hari ni..
dengan terkejut beruknyee..
aku akan taip utk tatapan korang...

dlm pukul 4 kot..
aku ade org call aku..
so..aku jwbla..

o.c=orang call

aku:semekom..ni sape??
o.c:teka lee..

suaranya lelaki..
aku pure2 teka kat dia nm pompuan..

aku:suzana?
o.c:haisyooo...tak denga ke?
aku:denga pe?
o.c:ni kan sura laki..
aku:laa..laki ke??ingat pompuan..

then,
terus dia off..
aku call balik

aku:semekom..hang sapa?!
o.c=org laa...takkan binatang kot..
aku:aisehh..nama hang la bangang..
o.c:alalala...bgtaw nama hang dulu..
aku:amni..nape??
o.c:bohong la..
aku:betol pa!
o.c:so ni bkan farha la??
aku:aiseh..ye ye ni farha,,hassyyoooo(dorang2 ni panggila ku farha..mesti dia skolah ngan aku)
o.c:hah..nak pa?
aku:hai..hang kol aku dulu ps2 off..then aku kol hang balik..leh tnye lagi..
o.c:memang laa..nak pa??
aku:taik kucing hang!
o.c:la..napa sayang??
aku:hah?sayang?
o.c:alaa..buat mcm tak biase plak..
aku:memang aku tak bbiasa!
o.c:takkan tak knal kot..
aku:bgtaw huruf dpan hang..n huruf blakang
o.c:dpan F blakang N
aku:(hasyyooo..dlam ingtan aku ingat nmae farhan je la..)farhan??
o.c:knl pun..bgus2 syg memang bgus..
aku:eeiii tak suke i...(smbil buat2 batuk2)
o.c:tak de lah..lawak je..takkan tak leh sayang?
aku:hassyoo..dunt talk again..bye..


terus of fon..naik bengang aku..haaiiyyyaaa

10 ulasan:

FANA berkata...

wah!

so sweet!
tp agk sengal owh
cara dia ckp

small magician berkata...

bese r 2..
nti x misteri lak..
huhu

Tanpa Nama berkata...

huuwwww.. urop depan H urop blkg I..
hah sape???

Faizal Nizam berkata...

huk huk huk.. perbualan yang menarik .. hehehehe

blogger muslimah berkata...

hahahah kelaka betullah! kalau saya saya tak call balik die tu!hahahhah

Nena Gabbana berkata...

heh , mcm lbih kurg pulak dgn post i sbelum ni .tp yg kacau tu bikin wa pns . hohoh .

Love Amni berkata...

depan H?blakang I??
bkan HEIJI ke??

Heiji berkata...

huuuww... taw xpe..ko churank lagik skali.. (T_T)

Love Amni berkata...

ahaks

Kentut berkata...

skolah lagi, rilek2 dulu. kau aku dah cukup. macam skrip yusof haslam.