BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

geng penyamun aku

segalanya dalam sejarah

Lilypie Waiting to Adopt tickers

Sabtu, 13 Jun 2009

harini hari yg menyeronokkan!!

stelah smalam brgadoh ngan intan...
skang ni aku tak gadoh dah ngan intan...cume tak kwn jeee
ngan geng dia aku kwn...
sbb aku tengok geng dia sakiti hati dia...
pas2 aku tegur dia yg tengah men aci lingan duduk

aku:oi tomboy!!ko wat pe smpai intan mrajuk cam tue??
ija:dia yg jdik..ps2 dia kata tak kena lak
aku:oh!!bole aku n geng aku men ngan hampa???
ija:apa??!!hampa ingat ni tempat hampa???oh bole2
aku:jom!! qery!! hang jdik eh
qery:alaa aku ke??
aku:ya..hang le..(ps2 aku bisik kat tlinga dia..jgn pas aku tau!!nanti kalau aku jdik..aku tak ps ko eh)

qery ikut jee


haha..smalam pun best gler..kwn au ajk aku minum pkol 11..blik pkol 12.05...
uii
syok gler malam tue..aku dpt gak rase nikmatnye angin malam....
qery ngan hafizuddin n sume pompuan join..
bwak duit sndirik lerr
ape2 pun..bising gak..
dan mnyakitkan tlinga aku
sbb bnyi org dok rempit sana sini..
seb bek geng aku bkan mat sempit...
ops silap..mat rempit!!
ape2 [un sdap gak name mat sempit tue..

~lalalala~

0 ulasan: