BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

geng penyamun aku

segalanya dalam sejarah

Lilypie Waiting to Adopt tickers

Isnin, 22 Jun 2009

semalma itu semalam

semalm itu semalam
hari aku hidup
dalam dunia yg aman

cis!! nyanyi lak...soe eh..aku tak update smalm...
duk smbut hari bapa....

dengar dengarkan aku...
aku akan bertahan
sampai dapat mu..
sampai dapat mu

maafkan aku..
yang tak sempurna tu dirimu

cis! nyanyi lagi...

we were both young
when i first saw u
i close my eyes

cis!! nyanyi lagi1!!!

aku tak tahu laaaa
knape aku nyanyi...


kenape aku nyanyi???
kenape aku nyanyi???
kenape??!!
kenape??!!

ooooohhhhhhhhhhhhhhhh
aku terasa gembira hari niiiiiiiiiiii...............
dan juga semalm

semalam...
itu semalam
hari ini aku syg..
keluargaku..(cehh!!cam tak pnah syg jek ni)

haha

aku tak de cite laaa...
pengembaraan blom brmulaaaaaaaa
mlam ni..insyaAllah aku update...

kalau tak update tu..
sah aku dah tido tuuu
hikhik..

duhhh dAH Mula dah GEDIK tu!!!

~lalalalala~

0 ulasan: